Bezpłatna regulacja, konserwacja i naprawa uszkodzeń na całe Twoje zamówienie!
Zyskaj bezpłatny Pakiet Bezpieczeństwa PORTA na 3 lata w prezencie!
Obowiązuje do 31 grudnia 2024.
Regulamin promocji dostępny tutaj.
Promocja rozpoczyna się w dniu 01.01.2025 roku, a kończy się dnia 31.12.2025 roku.
TRANS ID znajduje się na karcie gwarancyjnej i rozpoczyna się od np. Z//..... lub ZK/… , E//…. lub EK/.
Uczestnik może wielokrotnie brać udział w promocji w okresie jej obowiązywania.
Rejestracji, należy dokonać za pośrednictwem formularza na stronie: https://www.porta.com.pl/pakiet-bezpieczenstwa
W tym przypadku niezbędne jest:
Akcja promocyjna jest przeznaczona dla Klientów, którzy złożyli zamówienie u Sprzedawcy na Komplet (ościeżnica + skrzydło + klamka z oferty PORTA) wraz z montażem wykonanym przez AGM. Zakup powinien być dokonany w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
Tak, Pakiet Bezpieczeństwa PORTA obejmuje zarówno produkty z oferty standardowej jak i niestandardowej.
Rejestracji należy dokonać 30 dni od daty montażu (montaż AGM) na stronie: https://www.porta.com.pl/pakiet-bezpieczenstwa
Twoje Konto Klienta zostaje utworzone podczas rejestracji Pakietu Bezpieczeństwa PORTA. Loginem do Konta Klienta jest Twój adres email podany podczas rejestracji. Hasło do Konta Klienta utworzysz samodzielnie poprzez potwierdzenie aktywacji w otrzymanej wiadomości mailowej.
Konsultant skontaktuje się z Tobą niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia oraz jego weryfikacji.
Należy dołączyć skan faktury, umowy, paragonu lub dowodu zakupu, który Klient otrzymał w Punkcie Sprzedaży.
Reklamację zgłosisz za pośrednictwem swojego e-konta, które jest dostępne pod tym linkiem: https://www.porta.com.pl/bezpieczenstwo
W panelu Klienta wybierz dla którego z produktów chcesz zgłosić reklamację, opisz co się dzieje i dodaj zdjęcie, które przedstawi zgłaszaną wadę/usterkę. Gdy reklamacja zostanie zarejestrowana po stronie naszych systemów skontaktuje się z Tobą Twój opiekun, który będzie zajmował się Twoim zgłoszeniem.
Reklamację możesz zgłosić również telefonicznie na dedykowanej infolinii 585 858 056 (czynna od poniedziałku do piątku od 8 do 16). W trakcie rozmowy Konsultant zweryfikuje Twoje dane, posiadany Pakiet Bezpieczeństwa oraz przyjmie zgłoszenie dotyczące reklamacji.
Aby móc zarejestrować się w Pakiecie Bezpieczeństwa PORTA należy dokonać zakupu kompletu produktów, czyli skrzydło drzwiowe, ościeżnicę i klamkę. Pakiet nie obejmuje ochrony pojedynczych produktów.
Pakiet Bezpieczeństwa PORTA dotyczy wszystkich produktów dostępnych z naszego katalogu www.porta.com.pl/ks m.in. drzwi wewnątrzlokalowych, technicznych oraz wejściowych.
W terminie do 14 dni od zebrania wszystkich niezbędnych informacji klient otrzyma od nas na swoim indywidualnym koncie i na podany wcześniej adres mailowy decyzje dotyczącą zgłoszenia.