3 lata spokoju w prezencie!

Bezpłatna regulacja, konserwacja i naprawa uszkodzeń na całe Twoje zamówienie!

Zyskaj bezpłatny Pakiet Bezpieczeństwa PORTA na 3 lata w prezencie!

Jak skorzystać z Pakietu Bezpieczeństwa PORTA na 3 lata?
  • Kup komplet produktów PORTA (drzwi + ościeżnicę + klamkę)
  • Zamontuj drzwi korzystając z usług Autoryzowanej Grupy Montażowej
  • Zarejestruj się w ciągu 30 dni na stronie www.porta.com.pl/pakiet-bezpieczenstwa w terminie 30 dni od daty montażu
Pakiet Bezpieczeństwa PORTA na 3 lata gratis przy zakupie drzwi z montażem Autoryzowanej Grupy Montażowej PORTA.

Obowiązuje do 31 grudnia 2024.
Regulamin promocji dostępny tutaj.

Pytania i odpowiedzi

Ile trwa akcja promocyjna?

Promocja rozpoczyna się w dniu 01.01.2025 roku, a kończy się dnia 31.12.2025 roku.

Gdzie znajdę TRANS ID?

TRANS ID znajduje się na karcie gwarancyjnej i rozpoczyna się od np. Z//..... lub ZK/… , E//…. lub EK/.

Ile razy mogę skorzystać z promocji?

Uczestnik może wielokrotnie brać udział w promocji w okresie jej obowiązywania.

W jaki sposób dokonać rejestracji?

Rejestracji, należy dokonać za pośrednictwem formularza na stronie: https://www.porta.com.pl/pakiet-bezpieczenstwa

W tym przypadku niezbędne jest:

  • TRANS ID, które znajduje się na karcie gwarancyjnej
  • Faktura, dowód zakupu, paragon lub umowa - skan
  • Imię i nazwisko oraz numer kontaktowy do montera
  • Nazwa sklepu
  • Adres zamieszkania Klienta
  • Adres mailowy, numer kontaktowy Klienta

Co muszę zrobić, żeby skorzystać z akcji promocyjnej?

Akcja promocyjna jest przeznaczona dla Klientów, którzy złożyli zamówienie u Sprzedawcy na Komplet (ościeżnica + skrzydło + klamka z oferty PORTA) wraz z montażem wykonanym przez AGM. Zakup powinien być dokonany w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.

Czy zamówienia kontraktowe również obejmują promocję?

Tak, Pakiet Bezpieczeństwa PORTA obejmuje zarówno produkty z oferty standardowej jak i niestandardowej.

Kiedy należy dokonać rejestracji?

Rejestracji należy dokonać 30 dni od daty montażu (montaż AGM) na stronie: https://www.porta.com.pl/pakiet-bezpieczenstwa

Kiedy otrzymam dostęp do Panelu Klienta?

Twoje Konto Klienta zostaje utworzone podczas rejestracji Pakietu Bezpieczeństwa PORTA. Loginem do Konta Klienta jest Twój adres email podany podczas rejestracji. Hasło do Konta Klienta utworzysz samodzielnie poprzez potwierdzenie aktywacji w otrzymanej wiadomości mailowej.

W jakim terminie mogę spodziewać się informacji zwrotnej od wypełnienia wniosku?

Konsultant skontaktuje się z Tobą niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia oraz jego weryfikacji.

Jakie dokumenty należy dołączyć w formularzu?

Należy dołączyć skan faktury, umowy, paragonu lub dowodu zakupu, który Klient otrzymał w Punkcie Sprzedaży.

Gdzie/jak zgłaszać reklamację?

Reklamację zgłosisz za pośrednictwem swojego e-konta, które jest dostępne pod tym linkiem: https://www.porta.com.pl/bezpieczenstwo
W panelu Klienta wybierz dla którego z produktów chcesz zgłosić reklamację, opisz co się dzieje i dodaj zdjęcie, które przedstawi zgłaszaną wadę/usterkę. Gdy reklamacja zostanie zarejestrowana po stronie naszych systemów skontaktuje się z Tobą Twój opiekun, który będzie zajmował się Twoim zgłoszeniem.
Reklamację możesz zgłosić również telefonicznie na dedykowanej infolinii 585 858 056 (czynna od poniedziałku do piątku od 8 do 16). W trakcie rozmowy Konsultant zweryfikuje Twoje dane, posiadany Pakiet Bezpieczeństwa oraz przyjmie zgłoszenie dotyczące reklamacji.

Czy mogę zarejestrować tylko ościeżnicę?

Aby móc zarejestrować się w Pakiecie Bezpieczeństwa PORTA należy dokonać zakupu kompletu produktów, czyli skrzydło drzwiowe, ościeżnicę i klamkę. Pakiet nie obejmuje ochrony pojedynczych produktów.

Czy Pakiet Bezpieczeństwa PORTA dotyczy wszystkich kolekcji z katalogu?

Pakiet Bezpieczeństwa PORTA dotyczy wszystkich produktów dostępnych z naszego katalogu www.porta.com.pl/ks m.in. drzwi wewnątrzlokalowych, technicznych oraz wejściowych.

W jakim terminie zostanie rozpatrzone moja reklamacja?

W terminie do 14 dni od zebrania wszystkich niezbędnych informacji klient otrzyma od nas na swoim indywidualnym koncie i na podany wcześniej adres mailowy decyzje dotyczącą zgłoszenia.