Nowa strategia działania Porta Drzwi częścią dalekosiężnych założeń!
Oceń artykuł:
Wyjątkowe miejsce – wyjątkowe spotkanie
Naszych gości postanowiliśmy zaprosić do Hotelu Andel’s w Łodzi. To miejsce szczególne i nieprzypadkowe – w Łodzi, mieście o długich przemysłowych tradycjach, stanowi prawdziwy symbol architektonicznej zmiany.
Dawny budynek zakładu tkackiego udało się zaaranżować, w wysmakowany sposób łącząc dawną architekturę z najnowszymi trendami wnętrzarskimi na świecie. Hotel Andel’s, położony na terenie największego w mieście centrum handlowo-rozrywkowego Manufaktura, zwraca więc uwagę nie tylko wykonaną z czerwonej cegły zabytkową fasadą, ale też niezwykle funkcjonalnym designem.
Biorąc pod uwagę wszystkie te czynniki, uznaliśmy, że to idealne miejsce, by porozmawiać o planach PORTA DRZWI na najbliższe lata.
Razem możemy więcej
Reprezentantów Partnerów Biznesowych PORTA DRZWI podjęli przedstawiciele Zarządu PORTA KMI POLAND, wsparci przez naszych kluczowych pracowników. Głównym celem spotkania było zaprezentowanie planów PORTA DRZWI na najbliższe lata.
Wiemy, że razem jesteśmy dużo silniejsi i mamy znacznie większe możliwości – chcieliśmy więc, by ci, z którymi współpracujemy od lat, dokładnie wiedzieli, jakie stawiamy sobie cele i co chcemy osiągnąć.
Na czym opiera się nowa strategia PORTA DRZWI?
Wydało nam się to o tyle ważne, że do długofalowej strategii rozwoju PORTA DRZWI wprowadziliśmy ostatnio kilka zmian. Nowa strategia jest integralną częścią dalekosiężnych założeń rozwoju całej firmy i opiera się na dwóch głównych obszarach:
- Po pierwsze, chcemy skupić się na czynnościach wzmacniających partnerskie relacje między PORTA a partnerami biznesowymi.
- Po drugie, będziemy starali się podejmować jak najwięcej działań mających na celu maksymalne dopasowania oferty i obsługi do stale zmieniających się potrzeb klientów.
By jednak te założenia udało się zrealizować, nasi Partnerzy powinni być ich świadomi. Jesteśmy zdania, że to właśnie wzajemne zrozumienie w relacjach B2B, uczciwa współpraca oraz efektywna, nowoczesna komunikacja stanowią klucz do udanej współpracy. Wierzymy, że konsekwentna realizacja tych planów przyniesie dalsze obopólne korzyści.
Klient jest najważniejszy
Doskonale zdajemy sobie sprawę także z tego, że – aby wyróżnić się na rynku stolarki budowlanej – powinniśmy budować wizerunek PORTA DRZWI jako marki prokonsumenckiej i starać się jak najbardziej kompleksowo spełniać wymagania naszych Klientów.
Dlatego właśnie w nowej strategii przyjęliśmy również, że szybka i skuteczna reakcja oraz zachowanie nastawione na satysfakcję Klienta powinny charakteryzować firmę PORTA DRZWI i stać się źródłem przewagi konkurencyjnej. Zależy nam na tym, by pozytywnie się wyróżniać i pozostawać w pamięci Klientów na dłużej – tak, by uznali oni, że produkty i usługi oferowane przez PORTA DRZWI godne są polecenia każdemu.
Chcielibyśmy więc, aby nasza marka odpowiadała na wszystkie potrzeby konsumentów na każdym etapie zakupowym – od atrakcyjnej prezentacji oferty przez profesjonalne doradztwo i pomoc w montażu – jak i w okresie posprzedażowym.
Na tym właśnie, obok nieustannej dbałości o jakość dostarczanych przez nas produktów, będziemy skupiać naszą uwagę w nadchodzącym czasie. Wierzymy, że to odpowiednia droga.
Biznesowe przyjaźnie podstawą sukcesu
Sami nie bylibyśmy jednak w stanie wprowadzić tak ambitnych planów w życie. Dlatego też spotkanie z Partnerami Biznesowymi w łódzkim Hotelu Andel’s było dla nas bardzo ważnym, owocnym i pouczającym wydarzeniem.
Jesteśmy zresztą pewni, że w podobnym gronie spotkamy się w najbliższych latach jeszcze wiele razy. Nie rzucamy słów na wiatr – zamierzamy pielęgnować to, co udało nam się do tej pory wspólnie osiągnąć. Wierzymy, że RAZEM, w gronie biznesowych Przyjaciół, jesteśmy w stanie bardzo wiele osiągnąć.
Dziękujemy, że od lat jesteście z nami – i ufamy, że jeszcze na lata z nami pozostaniecie.
Oceń artykuł: