Porta – biznes otwarty na potrzeby innych
Oceń artykuł:
Zbiegło się to z 25. jubileuszem powstania firmy. Jest więc symbolicznym wejściem spółki w dojrzały wiek ze świadomością zarówno swoich silnych, jak i słabszych stron, nad którymi będziemy pochylać się w najbliższych latach. Jesteśmy dumni, że przygotowaliśmy takie opracowanie jako pierwsi wśród polskich producentów drzwi. Porta chce być blisko swoich Klientów, partnerów biznesowych i otoczenia, w którym funkcjonuje. Jest otwarta na ich potrzeby i pomaga im w realizacji marzeń. Porta stawia na biznes otwarty: chcemy słuchać innych, ale też chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem, informacjami o naszych osiągnięciach i planach. Po prostu - chcemy działać odpowiedzialnie.
Zachęcamy do poznania bliżej naszej firmy i jej liderów, którzy opowiadają o swojej pracy w obszarze, za który są odpowiedzialni. :)
Raport składa się z 7 rozdziałów - każdy podejmuje ważny aspekt naszej działalności: od ochrony środowiska, poprzez programy propracownicze i aktywności społeczne, po procedury certyfikacji naszych produktów, które są gwarancją wysokiej jakości naszych drzwi.
Miłej lektury!
„Biznes Otwarty. Raport CSR 2017”
https://www2.porta.com.pl/data/download/portaCSR.pdf
Do 17 września na stronie raportyspoleczne.pl możecie wskazać najlepiej przygotowany raport - razem z nami do konkursu zgłosiły się m.in. takie marki jak Allegro, Żywiec, Orange, Orlen i Rossman :-)
To dzięki Waszemu zaangażowaniu kolejne firmy wdrażają działania z zakresu zrównoważonego rozwoju. Wspólnie możemy zrobić więcej.
Oceń artykuł: