PORTA dba o bezpieczeństwo klientów - program ochrony kupujących
Oceń artykuł:
Przewidywalność, pewność, bezpieczeństwo to wartości, które w dzisiejszych czasach nabierają szczególnego znaczenia. Doskonale wiemy o tym, jak ważne jest dla naszych klientów poczucie bezpieczeństwa, dlatego wdrożyliśmy Program Ochrony Kupujących.
PROGRAM OCHRONY KUPUJĄCYCH PORTA wystartował 28.04.2020 r. Jest to pierwsze w naszej branży rozwiązanie, które zapewnia naszym klientom pełne bezpieczeństwo ich zakupów. Deklarujemy wsparcie wszystkim swoim klientom, którzy zamówili drzwi w dowolnie wybranym punkcie sprzedaży i ich nie otrzymali, ponieważ sprzedawca nie mógł kontynuować realizacji zamówienia i być może kontakt z nim jest również utrudniony. Wszystkie sprawy w ramach programu załatwiane są w 3 krokach:
Obecna sytuacja w kraju może przynosić różne scenariusze – sprawy bywają złożone i wielowymiarowe, dlatego do współpracy przy tym programie zaprosiliśmy wszystkich naszych partnerów biznesowych z sieci sprzedaży. Wierzymy, że wspólnie rozwiążemy każdy zgłoszony przez klienta problem z zamówieniem drzwi.
Zobacz nasz film i dowiedz się więcej na temat Programu Ochrony Kupujących PORTA
Za obsługę programu odpowiada Zespół Rzecznika Klienta PORTA DRZWI, który działa z uwzględnieniem indywidualnego podejścia do klienta i każdej sprawy.
Więcej szczegółów, formularz kontaktowy dla klienta i regulamin programu znajduje się na dedykowanej stronie www.porta.com.pl/programochrony
Oceń artykuł: