Porta Drzwi ponownie konsumenckim liderem jakości
Oceń artykuł:
Czym jest Konsumencki Lider Jakości?
KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2016 to ogólnopolski program konsumencki o dużym prestiżu. Realizowany jest od lat przez Redakcję Strefy Gospodarki – niezależnego ogólnopolskiego dodatku dystrybuowanego wraz Dziennikiem Gazetą Prawną. Po co powstał i jaki jest jego cel? Chodzi przede wszystkim o wyłonienie najlepszych w opinii konsumentów marek i produktów dostępnych na polskim rynku, którzy otrzymują prestiżowy tytuł Lider Jakości.
By ten cel zrealizować, przeprowadza się badania konsumenckie na szeroką skalę. W ramach projektu gromadzi się w ten sposób opinie aktywnych konsumentów – to znaczy takich, którzy w danym roku nabyli dane dobra lub skorzystali z danych usług. Dzięki temu udaje się zidentyfikować Liderów Jakości, a także zebrać obszerną wiedzę na temat faktycznej jakości wybieranych usług i produktów. Poza wyłonieniem zwycięzców w danych kategoriach badania dostarczają informacji o stopniu rozpoznawalności marki wśród konsumentów oraz gotowości do polecenia jej innym potencjalnym klientom.
Porta Drzwi – faworyt konsumentów
Marka PORTA DRZWI odniosła w ostatniej edycji programu Konsumencki Lider Jakości ogromny sukces. W kategorii „Drzwi wewnętrzne” otrzymała złote godło, zaś w kategorii „Drzwi zewnętrzne” - srebrne godło. To dla nas ważne wyróżnienie i sygnał, że dobrze wykonujemy swoją codzienną pracę. Nie sposób jednak nie zapytać - co przyczyniło się do tak znakomitego wyniku naszej marki w tym plebiscycie? Najlepiej przekonać się o tym, sięgając wprost do wypowiedzi respondentów.
Przeważa wśród nich opinia, że drzwi wewnętrzne i drzwi zewnętrzne produkowane przez Porta to gwarancja dobrej jakości, trwałości i elegancji połączonej z wysoką funkcjonalnością. Markę PORTA DRZWI zdecydowana większość ankietowanych uważa za godną zaufania i polecenia. Za co najbardziej ceni się produkty sygnowane przez PORTA DRZWI? Konsumentom odpowiada przede wszystkim estetyka drzwi, na której – co ważne – w żaden sposób nie traci ich funkcjonalność. Nie do przecenienia jest też – według klientów, którzy zdecydowali się na zakup drzwi PORTA – solidność i wytrzymałość wybranych skrzydeł.
Jako główne skojarzenia z marką PORTA DRZWI respondenci wymieniali najczęściej precyzję, dobry styl oraz wysoką jakość. To dla nas wielki powód do dumy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że nasze starania o to, by oddawać w ręce naszych Klientów najlepsze drzwi odnoszą pozytywne skutki!
Nie spoczywamy na laurach!
Tym, co cieszy nas chyba najbardziej, jest ciągłość naszych sukcesów w programie Konsumencki Lider Jakości. Tegoroczne tytuły są bowiem już kolejnymi trofeami tego typu w naszym dorobku. W latach 2013 i 2015 konsumenci przyznali nam tytuł Złotego Lidera Jakości w kategorii drzwi wewnętrznych, zaś w 2013 także Srebrnego Lidera Jakości w kategorii drzwi zewnętrznych. Poprzednie wyróżnienia były dla nas nie tylko powodem do dumy i potwierdzeniem, że Klienci dostrzegają naszą pasję w tworzeniu najlepszych drzwi do ich mieszkań i domów. Stanowiły też dodatkową motywację do dalszych wysiłków i do nieustannego poszukiwania optymalnych rozwiązań i technicznych nowinek. Zawsze bowiem można coś jeszcze poprawić, prawda?
Tym razem również dołożymy wszelkich starań, by tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości został z nami na dłużej i z pewnością nie spoczniemy na laurach. Dziękujemy za docenienie naszych dotychczasowych wysiłków i zapewniamy, że to nie koniec!
Oceń artykuł: