Targi PORTA 2016 - Otwórz się na zmiany!

Oceń artykuł:

100%
0%
Organizowane przez nas targi to największe wydarzenie wewnętrzne w branży. Tegoroczne spotkanie właśnie dobiegło końca. Odbyło się w dniach 26-30 września w Ełku, a jego hasło przewodnie stanowiła „Efektywna sprzedaż”. Na pięć dni przestrzeń fabryki została zaaranżowana specjalnie na jego potrzeby. Uczestnicy mogli nie tylko zapoznać się z nowościami produktowymi czy najnowszymi trendami, lecz także wziąć udział w szeregu szkoleń i prelekcji, które poprowadzili znani designerzy z popularnych programów wnętrzarskich oraz eksperci Porta. Jak wyglądały Targi PORTA 2016? Zapraszamy do lektury!
Targi PORTA 2016 - Otwórz się na zmiany!

Jako największy polski producent drzwi i jeden z największych producentów w tej części Europy, od lat byliśmy obecni na różnych imprezach targowych w kraju i za granicą. Szukaliśmy jednak rozwiązań, które pozwoliłyby nam realizować strategię Porta Partner. Dlatego od 2013 roku organizujemy targi wewnętrzne jako formę spotkania i wymiany doświadczeń w gronie ponad dwóch tysięcy sprzedawców z Polski i zagranicy. – mówił Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.

Targi zostały podzielone na 10 stref – każda z ciekawymi prezentacjami i prelekcjami.
 

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ

W tej strefie goście mogli zapoznać się z modelowym salonem sprzedaży, zaprojektowanym zgodnie z oczekiwaniami współczesnego Klienta.

FORNIR

Fornir jest materiałem, który ponownie zyskał uznanie Klientów. Drzwi fornirowane to świetna alternatywa dla litego drewna. Dzięki temu możemy cieszyć się skrzydłem do złudzenia przypominającym drzwi drewniane, eliminując jednocześnie ich wady, jak choćby skrzypienie czy ryzyko odkształceń. Na tegorocznych targach zaprezentowaliśmy nowe, atrakcyjne rozwiązania (zarówno do mieszkań, jak i do obiektów użyteczności publicznej), które podkreślają naturalne piękno forniru.

INWESTYCJE

Ideą tej strefy była prezentacja szerokiego pakietu rozwiązań technicznych, które stosujemy na co dzień w produktach inwestycyjnych. Przedstawiliśmy realizacje niestandardowych pomysłów, które z powodzeniem funkcjonują w wielu prestiżowych obiektach – polskich i zagranicznych. Można tu było zobaczyć osiem wybranych realizacji inwestycyjnych, m.in. Teatr Szekspirowski (Gdańsk), Tauron Arena (Kraków), OVO Wrocław (hotel Hilton). 

MATERIAŁY MARKETINGOWE ORAZ KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

W tych częściach nasi goście mieli okazję zapoznać się z pełnym pakietem narzędzi i materiałów marketingowych, które wspomagają sprzedaż. Przedstawiliśmy również idee i plany komunikacyjne na przyszłość, a także te już wdrożone projekty z zakresu komunikacji marketingowej.

STREFA WNĘTRZ

Aranżacja wnętrz to zagadnienie, które zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem. Nie inaczej było na naszych targach. W strefie poświęconej wnętrzom goście mogli zobaczyć kolekcje drzwi PORTA w zaproponowanych wystrojach różnych, często niestandardowych wnętrz – zarówno prywatnych, jak i publicznych.

ARENA I PARK TECHNOLOGICZNY

To miejsca prelekcji ekspertów PORTA oraz zaproszonych gości, wśród których znalazł się m.in. Tomasz Pągowski, prowadzący program „Remont w 48h”.

CENTRUM R&D

Drzwi nietypowe? My nie boimy się wyzwań! Ta przestrzeń poświęcona była projektom drzwi, w których zastosowano nieszablonowe rozwiązania, planowane do wdrożenia w najbliższych miesiącach.

AGM

To strefa, która została przygotowana dla wykonawców. Odbywały się tu pokazy montażu produktów specjalistycznych, takich jak drzwi pasywne czy drzwi przeciwpożarowe, a także produktów nowych, wchodzących do oferty PORTA po otwarciu fabryki PORTA STEEL.

Tegoroczną edycję targów możemy uznać za naprawdę udaną. Wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi chcemy się doskonalić, aby nasi Klienci jak najlepiej czuli się w salonach sprzedaży PORTA.

Oceń artykuł:

100%
0%
×

podziel się tym artykułem

Wyślij artykuł swoim znajomym