W Porta doskonalimy się dla Ciebie
Oceń artykuł:
Kto nie idzie do przodu, ten się cofa
Niektórzy sarkastycznie twierdzą, że coś takiego jak „zmiana na lepsze” nie istnieje. W PORTA DRZWI jesteśmy dokładnie odwrotnego zdania – dlatego też nieustannie zmieniamy się specjalnie dla Ciebie na lepsze.
Z radością i dumą prezentujemy światu nową kampanię PORTA DRZWI pod hasłem „Otwórz się na możliwości” . To nowa odsłona naszych produktów, towarów, ale także okazja do zaprezentowania nowoczesnych rozwiązań.
Spotkanie w Jachrance to jeden z ważnych etapów tego dużego przedsięwzięcia, który ma na celu poprawienie jakości naszych usług, jeśli chodzi o bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego też eksperci PORTA DRZWI zaprosili prawie 300 dealerów oraz autoryzowanych sprzedawców z całego kraju na dedykowane im warsztaty.
Chcemy sprawić, by obsługa klienta stała się jeszcze lepsza. Dążymy do tego, aby nasi sprzedawcy i dealerzy potrafili bez trudu dobrać idealny dla Ciebie produkt PORTA DRZWI oraz by byli w stanie odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.
Na czym polegało szkolenie PORTA DRZWI?
Dwudniowe szkolenie dało nam szansa przekazania cennej wiedzy wszystkim jego uczestnikom. Podczas spotkania pracownicy PORTA DRZWI przy współpracy z doświadczonymi ekspertami zewnętrznymi przeprowadzili szkolenia z zakresu marketingu, sprzedaży, reklamacji oraz zamówień kontraktowych.
W trakcie aktywnych warsztatów trenerzy doradzali, jak najlepiej rozmawiać z klientami, aby poznać ich potrzeby i oczekiwania i na podstawie takiego wywiadu dobrać dla nich idealny produkt – taki, który będzie najbardziej odpowiadał ich sytuacji i wymaganiom.
Eksperci omówili także szczegółowo proces składania oraz rozpatrywania reklamacji, szczególnie w kontekście nowelizacji ustawy o prawach konsumenta. Prowadzący warsztaty kierownicy inwestycji PORTA DRZWI dotyczące rozwiązań kontraktowych zaprezentowali wszystkim zgromadzonym, jak szeroki jest wachlarz możliwości dla nietypowych zamówień.
Na końcu, w ramach szkolenia marketingowego handlowcy dowiedzieli się, jak dbać o ekspozycję PORTA DRZWI w salonach, tak, by była jak najbardziej przyjazna dla klientów i wzbudzała zainteresowanie naszymi produktami.
Nowy system Orders
Ważnym punktem programu była prezentacja wprowadzonych w ostatnim czasie unowocześnień w programie Orders, który służy do składania zamówień w PORTA DRZWI. Po „liftingu” stał się on bardziej intuicyjny, przyjazny, szybszy, a dodatkowo minimalizuje ryzyko pomyłek przy zamówieniach.
Wiele nowości pojawiło się także na portalu Porta Partner, przeznaczonym do zamawiania materiałów marketingowych. Na tej stronie można teraz znaleźć najpopularniejsze artykuły pochodzące z bloga PORTA DRZWI, jak również informacje dotyczące zmian w ofercie i przypomnienia o spotkaniach branżowych czy targach.
To swego rodzaju niezbędnik dla wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z tym, co się u nas dzieje. Podczas serii spotkań z handlowcami była też okazja, żeby omówić i skonsultować duże zmiany, jakie zaszły ostatnio na naszej stronie internetowej www.porta.com.pl,
Goście mogli dowiedzieć się o tym, jak w szybki i wygodny sposób wszyscy klienci mogą na niej przeglądać produkty PORTA DRZWI, sprawdzić dostępne opcje dostosowania drzwi do swoich potrzeb lub wybrać kolor i typ przeszklenia odpowiadający ich oczekiwaniom.
Nie trzeba chyba dodawać, że całe spotkanie stanowiło doskonałą okazję do zacieśniania wzajemnych relacji – tak, aby dalsza współpraca w ramach hasła Porta Partner układała się jeszcze lepiej.
W PORTA DRZWI otwieramy się na możliwości specjalnie dla Ciebie!
Oceń artykuł: