Gala Superbrands Polska 2017. Wyróżniono najsilniejsze marki na rynku
Oceń artykuł:
XI edycja Superbrands Polska zakończyła się uroczystą galą. Statuetkami wyróżniono przedstawicieli 32 spośród najsilniejszych marek na rynku.
Superbrands to międzynarodowa organizacja, która od 20 lat ocenia i wyróżnia najlepsze marki, a także wspiera ich rozwój. Co roku bierze pod lupę ponad 2000 marek konsumenckich i przeprowadza niezależne badanie rynku na próbie 15 tysięcy respondentów. Marki, które pozytywnie przejdą proces certyfikacji, otrzymują certyfikat oraz tytuł Superbrands.
W tym roku statuetki Superbrands dla najsilniejszych marek w Polsce przyznano firmom: Apart, Atlas, Bosch, Cisowianka, DDP, Factory, Fotojoker, Kaufland, Krakus, Lego, Levi's, Lidl, M1, Martini, Medicover, National Geographic, Onet, Pampers, PKP Intercity, Porcelana Ćmielów, Siemens, Volkswagen, Wirtualna Polska, Zelmer oraz Porta KMI POLAND.
Dyrektor Marketingu w firmie PORTA – będącej producentem nowoczesnych drzwi wewnętrznych i zewnętrznych – Artur Pęksyk odebrał także drugie wyróżnienie dla marki: nagrodę Created in Poland Superbrands 2016/17 dla najsilniejszych marek stworzonych w Polsce. – Tytuły "Superbrands" oraz "Created in Poland Superbrands" są dla nas bardzo cenne, ponieważ pokazują, jak postrzegają nas nasi klienci. Z ogromnym zaangażowaniem podejmujemy wyzwanie, by poprzez działania zaplanowane na najbliższe lata utrzymać w przyszłości tę wysoką ocenę – mówił Artur Pęksyk.
Nagrodę Honorową Superbrands, przyznawaną za szczególne zasługi dla promocji Polski w świecie, odebrał Krzysztof Penderecki. Statuetkę Culture.pl Superbrands dla twórców, którzy najsilniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą, otrzymali Lech Majewski i Muzeum Sztuki w Łodzi. Galę poprowadziła Dorota Wellman. Imprezę uświetnił występ zespołu Volosi.
W ubiegłych latach Nagroda Honorowa Superbrands trafiała m.in. w ręce polityków (Lecha Wałęsy, Leszek Balcerowicza i Jerzego Buzka), społeczników, a ostatnio sportowców: Agnieszki Radwańskiej i Roberta Lewandowskiego (za promowanie wizerunku nowoczesnej marki Polski za granicą).
Oceń artykuł: